ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Παράδοση του πρώτου Ηλεκτρικού VDL Citea SLFA-180 στην Kölner Verkehrs-Betriebe AG

Ο Υφυπουργός Μεταφορών κ Michael Groschek, της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, ο Πρόεδρος της KVB κ Jürgen Fenske, το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την Τεχνολογία της KVB κ Jörn Schwarze και ο Διευθύνων Σύμβουλος της VDL Bus & Coach Rémi Henkemans παρουσίασε επίσημα τα νέα λεωφορεία της πόλης, που θα τεθεί σε λειτουργία από το KVB. "Ανυπομονούμε να δούμε τα λεωφορεία σε λειτουργία στην Κολωνία και για την επόμενη επίσκεψή μου στην Κολωνία", δήλωσε ο Rémi Henkemans, Διευθύνων Σύμβουλος της VDL Bus & Coach.

Διεύρυνε την γκάμα του το Ηλεκτρικό Citea

Το Citea SLFA Electric αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την επέκταση του φάσματος ηλεκτρικών λεωφορείων της VDL Bus & Coach. Εκτός από την κατοχή αρκετών ηλεκτρικών συσκευών κίνησης, πακέτα μπαταριών και συστήματα για να επιλέξουν το ιδανικό, και ο βέλτιστος συνδυασμός φόρτισης για κάθε εφαρμογή, έχουν πλέον προστεθεί μια παραλλαγή μήκους και ένας νέος εξωτερικός σχεδιασμός, χωρίς να επηρεάζουν την προσβασιμότητα, την εσωτερική διάταξη ή άνεση. Το VDL Citea SLFA Electric, που παρουσιάστηκε στην Κολωνία είναι το πρώτο από μια σειρά οκτώ λεωφορείων με εντολή εταιρείας μεταφοράς επιβατών της Κολωνίας KVB (Kölner Verkehrs-Betriebe). Αυτό το ηλεκτρικό αρθρωτό λεωφορείο είναι εξοπλισμένο με ένα ευκαιριακό σύστημα φόρτισης.

Ηλεκτρικό VDL Citea SLFA

Το VDL Citea SLFA Electric είναι ένα ηλεκτρικό αρθρωτό λεωφορείο που κινείται εξ ολοκλήρου με ηλεκτρική ενέργεια χωρίς βοηθήματα. Αυτό σημαίνει ότι σε αντίθεση με τα υβριδικά λεωφορεία δεν απαιτεί κινητήρα ντίζελ και σε αντίθεση με αμαξίδια δεν χρειάζεται παντογράφο για να παρέχει διαρκώς με δύναμη. Το VDL Citea SLFA Electric έχει ομολογουμένως ένα παντογράφο, αλλά χρησιμοποιείται μόνο για μία σύντομη φόρτιση, στο τέλος του κάθε δρομολογίου. Όταν το λεωφορείο έρχεται σε επαφή με το σταθμό φόρτισης στην τελευταία στάση, οι μπαταρίες φορτίζονται γρήγορα, αλλά έντονα, όπως απαιτείται.

Το νέο, πρωτοποριακό Ηλεκτρικό VDL Citea SLFA συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά του Ηλεκτρικού Citea και του αρθρωτού Citea SLFA. Το αρθρωτό σύστημα από το οποίο είναι χτισμένο το φάσμα Citea διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη αυτής της ηλεκτρικής παραλλαγής. Αυτό επέτρεψε την εύκολη ενσωμάτωση των ηλεκτρικών εξαρτημάτων, χωρίς να θέτει σε κίνδυνο τις βασικές ιδιότητες Citea, όπως ελαφριά κατασκευή, τη βέλτιστη προσβασιμότητα και την άνεση. Μια πτυχή που είναι επωφελής τόσο για την άνεση και το περιβάλλον είναι το γεγονός ότι το VDL Citea Electric είναι πολύ ήσυχο, τόσο εντός όσο και εκτός του λεωφορείου.

Το  αρθρωτό VDL Citea, με εντελώς επίπεδο πάτωμα, είναι ιδανικό για τη μεταφορά μεγάλου αριθμού επιβατών. Η κατασκευή χαμηλού δαπέδου καθιστά εξαιρετικά εύκολο να μπείτε στο λεωφορείο και προσφέρει βέλτιστη πρόσβαση, για τους ταξιδιώτες με ένα αμαξάκι μωρού ή αναπηρική καρέκλα, για παράδειγμα. Αυτό ισχύει τόσο για το μπροστινό τμήμα του λεωφορείου και του τμήματος «πίσω από τις φυσούνες». Κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού του Citea SLFA σημαντική προσοχή δόθηκε στην ροή των επιβατών από την πόρτα εισόδου και εξόδου. Αρμονικά ταιριαστά χρώματα δίνουν στο λεωφορείο ένα πολύ ευρύχωρο συναίσθημα. Ο σχεδιασμός του καθίσματος κονσόλας (ελεύθερα κρεμαστά καθίσματα) εξασφαλίζει άφθονο χώρο για τα πόδια και ως εκ τούτου η βέλτιστη άνεση. Επειδή ολόκληρο το δάπεδο είναι χωρίς εμπόδια, τα λεωφορεία είναι εύκολο να καθαριστούν.

Σύστημα γρήγορης φόρτισης

Το Citea SLFA Electric είναι εξοπλισμένο με ένα γρήγορο σύστημα φόρτισης με παντογράφο κατασκευής Schunk. Ο παντογράφος είναι τοποθετημένος στο μπροστινό μέρος πάνω από τον 2ο άξονα, έτσι ώστε οι επιβάτες να έχουν πάντα ελεύθερη διέλευση κοντά στις πόρτες. Η φόρτιση γίνεται σε δύο τελικές στάσεις. Η ισχύς φόρτισης είναι 250 kW και ο χρόνος φόρτισης είναι περίπου 5-10 λεπτά. Οι μπαταρίες είναι πλήρως φορτισμένες κατά τη νύχτα.

BRT σχεδιασμός

Η νέα, ειδική σχεδίαση «BRT» δίνει το Citea SLFA Electric μια φουτουριστική εμφάνιση και αίσθηση. Αυτό εκδηλώνεται, ειδικότερα, με την προς τα πίσω κλίση του παρμπρίζ και τη χαρακτηριστική οροφή και πλευρική γραμμή. Σημάνσεις προορισμού έχουν ενσωματωθεί στο παρμπρίζ, πίσω παρμπρίζ και τα πλαϊνά παράθυρα. Η πόρτα εισόδου είναι ιδιαίτερα μεγάλη για να διευκολύνει την είσοδο και την έξοδο και την προώθηση της ροής των επιβατών. Πλήρης φωτισμός LED στο μπροστινό μέρος, τις πλευρές και πίσω παρέχει βέλτιστη ορατότητα υπό όλες τις συνθήκες.

8 VDL Citea του SLFA Electric για KVB

Η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ Kölner Verkehrs-Betriebe (KVB) και VDL Bus & Coach την Παρασκευή 11 Ιουλίου, 2014, ήταν το εναρκτήριο λάκτισμα για την κατασκευή των 8 αρθρωτών ηλεκτρικών λεωφορείων VDL. Η KVB είναι η πρώτη εταιρεία στη Γερμανία που εισάγει ηλεκτρική κινητικότητα σε ολόκληρη τη διαδρομή του λεωφορείου. Η VDL Bus & Coach είναι ιδιαίτερα υπερήφανη για το γεγονός ότι πρόκειται να παραδώσει το νέο Citea SLFA Electric στην KVB.

Οι δημόσιες συγκοινωνίες στην Κολωνία

Η ηλεκτρική μετακίνηση είναι μια σημαντική εξέλιξη στις δημόσιες μεταφορές. Η Ηλεκτρική Μητροπολιτική μεταφορά με λεωφορεία συμβάλλει σε ένα καθαρότερο περιβάλλον, χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας και ένα πιο ήσυχο και υγιέστερο περιβάλλον. Η KVB βλέπει πολλές ευκαιρίες για το μέλλον της ηλεκτρικής κινητικότητας και επικεντρώνεται κυρίως στις μηδενικές εκπομπές ρύπων μέσων μαζικής μεταφοράς, με μεγάλη χωρητικότητα επιβατών. Τα πλεονεκτήματα για την κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον που αναπτύχθηκε περαιτέρω με την KVB, καθιστώντας την εταιρεία ένα σημαντικό εταίρο για την πόλη της Κολωνίας, όσον αφορά την εφαρμογή της πολιτικής για την προστασία του κλίματος και του περιβάλλοντος. Όταν εισάγεται το νέο χρονοδιάγραμμα του 2016, η διαδρομή 33 θα αλλάξει από ντίζελ σε πλήρως ηλεκτρική. Η διαδρομή αυτή, η οποία είναι περίπου 7 χλμ και 13 στάσεις, συνδέει το σιδηροδρομικό σταθμό της Κολωνίας στο προάστιο της Zollstock.

KVB

Η Kölner Verkehrs-Betriebe AG (KVB), η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία δημοτικών συγκοινωνιών στη Γερμανία, παρέχει τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Κολωνία και τη γύρω περιοχή. Ο στόλος της αποτελείται από 367 τρένα και τραμ και περισσότερα από 300 λεωφορεία. Περίπου 3.300 εργαζόμενοι διασφαλίζουν ότι όλα λειτουργούν στις γραμμές περίπου 60 λεωφορεία, τραμ και σιδηροδρομικές κάθε μέρα. Περισσότεροι από 850.000 επιβάτες μεταφέρονται καθημερινά.

Πνευματικά Δικαιώματα Bus & Coach Hellas © 2016. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος