NEWS
01/06/2022
Καλωσορίζουμε το τουριστικό γραφείο Zorpidis travel services από τη Θεσσαλονίκη, στην οικογένεια της VDL οι οποίοι παρέλαβαν εχθές το νέο λεωφορείο του στόλου τους, ένα VDL FUTURA του 2013.
+01/03/2022
Τα κλειδιά του νέου τους VDL Futura 2011 παρέλαβαν σήμερα ο Κίτσος Βασίλης και ο Νάτσης Χρυσόστομος, οι οποίοι επιμένουν να επιλέγουν Ευρωπαϊκά λεωφορεία.+20/06/2017
Η ολλανδική εταιρεία δημοσίων μεταφορών Qbuzz παρήγγειλε 10 VDL Citeas SLFA Electric στο BRT (Bus Rapid Transit) από την VDL Bus & Coach bv.
+
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Περιοδείας VDL FUTURA Euro 6 για δοκιμαστική οδήγηση
Το Νέο FUTURA της VDL είναι εδώ. Στα πλαίσια γνωριμίας του νέου VDLFUTURA με τους αυτοκινητιστές του κλάδου, τα στελέχη της A.P. Bus & Coach Hellas έκαναν περιοδεία για δοκιμαστική οδήγηση στην Μακεδονία, Θράκη, Ήπειρο, Θεσσαλία, στη Δυτική και Στερεά Ελλάδα και στην Κρήτη.
Πιο συγκεκριμένα Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Πρέβεζα, Βόλο, Λάρισα, Δράμα, Ηγουμενίτσα, Ιωάννινα, Καλαμάτα, Κοζάνη, Βέροια, Ναύπλιο, Ξάνθη, Κομοτηνή, Πάτρα, Πύργο, Σέρρες, Σπάρτη, Τρίκαλα, Καρδίτσα, Τρίπολη και Χανιά
Στα ΚΤΕΛ των περιοχών αυτών έγινε η παρουσίαση του νέου VDLFUTURA, το οποίο είναι το ελαφρύτερο και με την πιο «έξυπνη» κατασκευή στην αγορά, με πλαίσιο από ανοξείδωτο ατσάλι 3CR12 και με αξιόπιστους, δυνατούς και οικονομικούς κινητήρες DAF, που αναμένονται από την Ολλανδία. Επιπλέον, χαρακτηρίζεται από σύγχρονο, απλό και λιτό design ενώ περιέχει δυνατότητα ενσωμάτωσης για προσωποποίηση στον εξοπλισμό. Επίσης η νέα τεχνολογία κινητήρα Euro 6 ελαττώνει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου. Αυτό οδηγεί όχι μόνο στην μειωμένη εκπομπή ρύπων, αλλά και σε χαμηλά κόστη συντήρησης. Όταν προστεθεί και η μεγάλη διάρκεια ζωής τουVDLFUTURAπροκύπτει μέγιστο ‘Κέρδος Ιδιοκτησίας’. Συνεπώς, αυτά τα πλεονεκτήματα καθιστούν το νέο VDLFUTURA την τέλεια επιλογή για μελλοντική επένδυση, ειδικά σε καιρούς στους οποίους χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στις οικονομικές επιλογές.
Μπορείτε να δείτε και φωτογραφίες της περιοδείας με τους ευχαριστημένους οδηγούς, καθώς και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου VDLFUTURA παρακάτω.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κύριες διαστάσεις (σε χιλιοστά) και βάρη (σε κιλά)
FHD2-122 | FHD2-129 | FHD2-131 | FHD2-139 | FHD2-148 | |
Μήκος | 12.195 | 12.875 | 13.145 | 13.945 | 14.845 |
Πλάτος | 2.550 | 2.550 | 2.550 | 2.550 | 2.550 |
Ύψος | 3.700 | 3.700 | 3.700 | 3.700 | 3.700 |
Μεταξόνιο | 6.150 | 6.830 | 6.150 | 6.530 | 7.430 |
Πρόσθιος πρόβολος | 2.705 | 2.705 | 2.705 | 2.705 | 2.705 |
Πίσω πρόβολος | 3.340 | 3.340 | 2.790 | 3.210 | 3.210 |
Εσωτερικό Ύψος | 1.920 | 1.920 | 1.920 | 1.920 | 1.920 |
Κύκλος Στροφής | 20.528 | 22.096 | 20.566 | 21.440 | 23.480 |
Βασικές εκδόσεις (Μήκος/Κινητήρας)
FHD2 122/370 | FHD2 129/370 | FHD2 131/460 | FHD2 139/460 | FHD2 148/460 |
FHD2 122/440 | FHD2 129/440 | FHD2 131/460 | FHD2 139/510 | FHD2 148/510 |
Κινητήρες
Κινητήρες DAF (Paccar) 6 κύλινδροι σε σειρά
|
MX-11 |
ΜΧ-11 | MX-13 |
Ιπποδύναμη (hp) | 370 | 440 | 460 |
Τεχνολογία | Euro 6 | Euro 6 | Euro 6 |
Κυβισμός (lt) | 10,8 | 10,8 | 12,9 |
Μέγιστη ροπή | 1,600Νm στις 1.000 – 1.650 rpm | 2,100Νm στις 1.000 – 1.450 rpm | 2,300Νm στις 1.000 – 1.425rpm |
Ισχύς | 370HP στις 2.200 rpm | 440HP στις 2.100 rpm | 460HP στις 2.300 rpm |
Μετάδοση
Κιβώτιο Ταχυτήτων
|
Κινητήρας | Τύπος | Τύπος επιβραδυντήρα |
ZF EcoShift 6S 1611 BO |
MX-11 (370hp) standard |
Μηχανικό i=6,44-3,77–2,26–1,44–1,00–0,81–R5,89 |
ZF Intarder3 |
ZF AS Tronic 12 AS 1611 BO |
MX-11 (370hp) προαιρετικό |
Αυτόματο i= 12,33-9,59-7,44-5,78-4,56-3,55-2,70-2,10-1,63-1,27-1.00-0.78–R 11,41 |
ZF Intarder3 |
ZF EcoShift 6S 2111 BO |
MX-11 (440) standard |
Μηχανικό i= 6,32–3,62–2,15–1,37–1,00–0,81–R5,81 |
ZF Intarder3 |
ZF AS-Tronic 12AS2301 | MX-11 (440hp) προαιρετικό |
Αυτόματο i= 12,33–9,59–7,44–5,78–4,56–3,55–2,70–2,10–1,63–1,27–1,00–0,78–R11,41 |
ZF Intarder3 |
• Η λειτουργία του intarder είναι συνδεδεμένη με το EBS
• Ο χειρισμός και έλεγχος του intarder γίνεται μέσω χειριστηρίου στο
ταμπλό και μέσω της παντόφλας φρένου
• Το intarder είναι εφοδιασμένο με Bremsomat (πλην του αυτόματου)
Συμπλέκτης
•Υδραυλικός συμπλέκτης με πνευματική υποβοήθηση
Μηχανόφρενο και πεντάλ γκαζιού
•Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο πεντάλ γκαζιού
•CruiseControl (πιλότος)
•Περιοριστής ταχύτητας(κόφτης) στα 100km/h
Δεξαμενές
• Πετρελαίου 1x500λίτρα από PVC. Προαιρετικά με διπλό ρεζερβουάρ 860 λίτρα
• ΑdBlue50 λίτρα
• Προστασία της δεξαμενής στον μπροστινό τροχό. Πρόσθετη αντλία καυσίμου στο
πίσω πλαίσιο
• Νεροπαγίδα θερμαινόμενη με προειδοποίηση στάθμης στην οθόνη
Φρένα
•EBS, ESC, ABS, ASR, δισκόφρενα μπρος πίσω (ZF, Knorr)
Εμπρόσθιος άξονας
• ZF ανεξάρτητα ψαλίδια, τύπου RL 75 E
Διαφορικό
• ZFA132 S91
-μηχανικό σασμάν GO170/210/230: 1 : 3,23 (6η 100 χλμ – 1360 στρ.)
-αυτόματο σασμάν AS-Tronic2001/2301: 1 : 2,93 (12η 100 χλμ – 1200 στρ.)
Ανάρτηση
• Εμπρός : Πλήρης αερανάρτηση, 2 φούσκες, 2 αμορτισέρ Koni, 2 βαλβίδες ύψους
• Πίσω : Πλήρης αερανάρτηση, 4 φούσκες, 4 αμορτισέρ Koni, 2 βαλβίδες ύψους
• Τρίτος άξονας : Πλήρης αερανάρτηση, 2 φούσκες, 2 αμορτισέρ Koni.
• Ρύθμιση ύψους : Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση ECAS (ElectronicallyControlledAirSuspension) συμπεριλαμβανομένου μηχανισμού καθίζησης (-70mm) και ανύψωσης(+100mm) ελεγχόμενη από CAN.
Καθίζηση : Εμπρός και πίσω άξονας ανεξάρτητα, ανύψωση ταυτόχρονη
Σασί / υπερκατασκευή
Ολοκληρωτικά αρθρωτό ατσάλινο πλαίσιο με υψηλής ποιότητας σωληνοειδή τμήματα συνδεδεμένα με συγκόλληση ή βίδες.
- Πάχος υλικού <4mm: έχει χρησιμοποιηθεί ατσάλι με κατεργασία 3Cr12
- Εμπρός μάσκα από PDCPD
- Καπό πίσω αλουμίνιο, προφυλακτήρας από PDCPD
- Οροφή αλουμινίου με αλλεπάλληλα στρώματα
- R66 rollbars από χάλυβα εμπρός και πίσω
- Πολυεστερικοί θόλοι σε όλους τους τροχούς
Αντισκωριακή προστασία
- Γαλβανισμένα πλαϊνά φτιαγμένα από ένα κομμάτι προτεταμένου μετάλλου
- Εσωτερική αντισκωριακή επεξεργασία όλου του μεταλλικού κάτω τμήματος
- Εξωτερική βαφή κάτω τμήματος και πλαϊνών του πλαισίου
- Εξωτερικά αντισκωριακή επεξεργασία κάτω τμήματος με σκληρό κερί
Διάφορα
- Κάθισμα οδηγού ISRI 6860/875 θερμαινόμενο, πλήρες ρυθμίσεων, με μπράτσα και ζώνη 3 σημείων. Δυνατότητα για δερμάτινο ή στο ύφασμα του σαλονιού των επιβατών
- Ηλεκτρικό και θερμαινόμενο παράθυρο οδηγού/ συνοδηγού
- Ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέφτες
- Ηλεκτρικά σκίαστρα μπροστά, ανεξάρτητα δεξί και αριστερό
- Κεντρικό κλείδωμα χώρου αποσκευών, δεξιά και αριστερή πλευρά ανεξάρτητα χειριζόμενη
- Οροφή και κανάλια επιβατών ντυμένα με υλικό μικροϊνών TrinitySilver πλενόμενο
- Τοίχωμα αποσκευών εμπρός και πίσω μέρος αλουμινένιο
Air Conditioning
- Κλιματισμός οροφής Denso
- Δύο κομπρεσέρ, με έδραση στον κορμό του κινητήρα με ξεχωριστό κύκλωμα ψύξης διπλάσιας ταχύτητας και εγγυημένης αξιοπιστίας
- Αυτόνομο κλιματιστικό οδηγού εμπρός (προαιρετικό)
Προθερμανση
- Προθερμαντήρας (Spheros 300, 30 KW) με χρονοδιακόπτη και χειρισμό στον κλιματισμό
Audio / Video
- Bosch Classic Lineραδιο/cd/dvd playerμε ενισχυτή
- 2 μόνιτορ 19’’ LCD Bosch
- Κάμερα όπισθεν
- Πολλές επιλογές για πλοηγό, ψηφιακή τηλεόραση, ipod, wifi και όλες απολύτως τις δυνατότητες που προσφέρει η σύγχρονη οπτικοακουστική τεχνολογία
Χώρος αποσκευών | Πίσω από τον πίσω άξονα | Πάνω από τον τρίτο άξονα | Ανάμεσα στους άξονες | Συνολικά |
FHD2-122 | 0,68 m3 | - | 9,7 m3 | 10,5 m3 |
FHD2-129 | 0,68 m3 | - | 11,5 m3 | 12 m3 |
FHD2-131 | 0,45 m3 | 1,2 m3 | 9,7 m3 | 10,9 m3 |
FHD2-139 | 0,72 m3 | 1,2 m3 | 10,7 m3 | 11,9 m3 |
FHD2-148 | 0,72 m3 | 1,2 m3 | 12,6 m3 | 13,8 m3 |
Θέσεις
FHD2 122 δυνατότητα έως 55 +1+1 (*)
FHD2 129 δυνατότητα έως 59 +1+1 (*)
FHD2 131 δυνατότητα έως 59 +1+1
FHD2 139 δυνατότητα έως 63 +1+1
FHD2 148 δυνατότητα έως 67 +1+1
(*) με περιορισμούς εξοπλισμού
https://petropoulosgroup.gr/el/news/263-photograph.html#sigFreeIdd78c4677aa